Rajasthan

Rajasthan

Heel erg mooi hier in Udaipur. Soort venetie van India. Overal paleizen van de Maharaja. Wel heel toeristisch, maar dat is wel even fijn. Wat een leven hadden die maharajas vroeger.
Eentje had zelfs 356 vrouwen en als er voor ze werd gedanst zaten ze aan de opium.
Het indische eten is trouwens gruwelijk lekker en de vrouwen zien er (bijna) altijd super verzorgd uit. Ook al werken ze in de bouw of dragen ze takken op hun hoofd. Teenringen, enkelbanden, ringen, armbanden, kettingen, neuspiercings en oorbellen allemaal tegelijk.

We zijn in Udaipur een beetje aan het chillen. Verder paard gereden, yogalesje gevolgd en ik heb kookles gehad. Zoals gezegd is het eten hier namelijk echt heeeeeeeeeeeeeel erg lekker en hoop ik het thuis ook redelijk te kunnen maken. Morgen gaan we weer weg uit Udaipur en verder door Rajastha. De motor doet het nog goed....Gelukkig

Reacties

Reacties

Annelies

Stuur eens wat van die mooie armbanden op! ;)

Josephine

Hi Guusje en Theo! Wat super om foto's te zien. En verhalen te lezen. Wat ziet het er stoer uit allemaal. Geweldig. Veel plezier en blijf schrijven! Liefs Josephine

Henny van Petersen

Prachtig jullie verhalen. Ik ben zelf ook 2 keer in India geweest, mijn dochter en schoonzoon woonden daar. ze zijn nu net 3 weken terug in nederland. Mijn kleinzoon is er geboren. In jaipur heb ik nog een uur in het ziekenhuis gelegen,brrr lang genoeg. Veel plezier nog en een goede reis verder.

Michel

Hey vakantiegangers!
Hoe is het!? Kijken jullie wel uit dat jullie geen burn-out krijgen daar?
Groetjes Mich + Dean

Roy

Bunt jullie al dik ewes in India?

Charles en Caroline

Hey Jongens,

Wow, dat ziet er allemaal geweldig uit en de verhalen zijn super. Geneit er maar goed van. Groeten!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!